ខាងក្រោមទើបជាការប្រើប្រាស់ដ៏ត្រឹមត្រូវដែលដក់ស្រង់ចេញពីវិបសាយរថយន្ត AutoEvolution៖
១. ចាប់ផ្ដើមដោយចំណុចមូលដ្ឋានជាមុន
ជំហានដំបូងអាចជួយបន្ធូរបន្ថយលើការបំពេញកិច្ចការរបស់ម៉ាស៊ីនត្រជាក់បាននោះ គឺចតរថយន្តនៅកន្លែងមានម្លប់។ ការធ្វើដូចនេះជួយបន្ថយកម្ដៅរថយន្តឲ្យនៅទាបទោះបីជាអាកាសធាតុក្ដៅខ្លាំងក្ដី ហេតុនេះម៉ាស៊ីនត្រជាក់រថយន្តនឹងមិនធ្វើការខ្លាំងនៅពេលបញ្ឆេះរថយន្តនោះឡើយ។ ប្រសិនបើទីតាំងចតពិបាករកកន្លែងម្លប់អ្នកអាចយករបាំងបាំងពន្លឺថ្ងៃ ដើម្បីគ្របលើកញ្ចក់រថយន្តដែលអាចជួយទប់កម្ដៅបានមួយកម្រិត។
ករណីដែលអ្នកមិនអាចអនុវត្តវិធីទាំងពីរខាងលើបាន សាកល្បងវិធីមួយទៀតគឺធ្វើឲ្យមានខ្យល់ចេញចូលក្នុងរថយន្តមុននឹងបើកម៉ាស៊ីនត្រជាក់។ វិធីសាស្ត្រគឺងាយបំផុតគឺគ្រាន់តែចំហបង្អួតរថយន្ត រួចបញ្ឆេះម៉ាស៊ីនធ្វើដំណើរទៅមុខបន្តិច បន្ទាប់មកបត់ចង្កូត៩០ដឺក្រេ ដើម្បីឲ្យផ្នែកម្ខាងនៃរថយន្តបញ្ចេញខ្យល់ក្ដៅ និងម្ខាងទៀតស្រូបយកខ្យល់ត្រជាក់។
២. បើកម៉ាស៊ីនត្រជាក់ដំបូងដោយជ្រើសយកកម្រិតទាបបំផុត
អ្នកមិនគួរបើកម៉ាស៊ីនត្រជាក់ដំបូងដោយកំណត់នៅចំណុចត្រជាក់ខ្លាំងភ្លាមៗនោះឡើយ ពោលគួរចាប់ផ្ដើមពីចំណុចទាបជាមុនសិន។ ចំពោះរថយន្តមួយចំនួនមានប្រព័ន្ធម៉ាស៊ីនត្រជាក់អូតូម៉ាទិច ដោយវានឹងចាប់ផ្ដើមពីចំណុចទាប រួចទើបបន្ថែមកម្រិតរបស់វាតាមដំណើរ។
៣. ប្រើប្រាស់ Recirculation Mode ជាប់ជានិច្ច
ប្រសិនបើអាកាសធាតុខាងក្រៅមានសភាពក្ដៅខ្លាំង អ្នកត្រូវប្រើប្រាស់ Recirculation Mode ជាប់ជានិច្ច។ Mode នេះវានឹងកំណត់មិនឲ្យប្រព័ន្ធម៉ាស៊ីនត្រជាក់បូមខ្យល់ពីខាងក្រៅមកប្រើប្រាស់ឡើយ ដោយប្រើប្រាស់តែខ្យល់ក្នុងរថយន្តប៉ុណ្ណោះ។
៤. បិទម៉ាស៊ីនត្រជាក់មុនពន្លត់ម៉ាស៊ីនរថយន្ត
ពេលទៅដល់គោលដៅពុំគួរពន្លត់ម៉ាស៊ីនភ្លាមៗឡើយ ព្រោះអាចបង្កើតជាការឆ្លងភ្លើងនៅក្នុងគ្រឿងបន្លាស់ម៉ាស៊ីនត្រជាក់បាន ពោលគួរបិទម៉ាស៊ីនត្រជាក់មុនពន្លត់ម៉ាស៊ីនរថយន្ត។
៥. ការពារប្រសើរជាងព្យាបាល
ត្រូវត្រួតពិនិត្យម៉ាស៊ីនត្រជាក់រថយន្តឲ្យបានទៀតទាត់តាមការណែនាំរបស់អ្នកជំនាញនៅយានដ្ឋានរថយន្តដែលអ្នកបានទៅ។ យ៉ាងហោចណាស់ម្ដងក្នុងមួយឆ្នាំអ្នកគួរឲ្យគេបាញ់ថ្នាំសម្លាប់មេរោគចូលទៅក្នុងបំពង់ និងរន្ធបញ្ចេញខ្យល់នៃម៉ាស៊ីនត្រជាក់រថយន្តរបស់អ្នក៕
No comments:
Post a Comment